Door te leren, word ik uitgedaagd.
Ik wil op de hoogte blijven van de laatste zorgontwikkelingen.

Careaz is een betrokken werkgever die een actieve rol wil spelen in de bevordering van de deskundigheid van haar medewerkers. Om twee redenen vinden we het opleiden en de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers belangrijk:

  • we willen onze cliënten kwalitatief goede zorg bieden,
  • we vinden dat medewerkers met de juiste kennis gemotiveerde medewerkers zijn en zo beter in staat zijn mee te bewegen met de veranderingen in de zorg.

Medewerkers krijgen bij Careaz kansen om te groeien en zich verder te ontwikkelen in hun vak. Hoe hebben we de deskundigheidsbevordering geregeld?

  • Met maatwerk. Voor jou en je collega’s - soms in samenwerking met andere zorgorganisaties in de buurt - bieden we scholing op maat aan.
  • Met een online kwaliteitsregister (V&VN). Hierin leggen medewerkers van Careaz vast wat zij doen aan scholing, welke klinische lessen en seminars zij volgen en welke vakliteratuur wordt gelezen. Met deze kwaliteitsregistratie stel je je op als professional en maak je dat aantoonbaar. Voor jezelf, voor Careaz én voor de cliënten.
  • Met E-learning. Zo kan je zelf bepalen waar en wanneer je wilt werken aan je eigen ontwikkeling.
  • Met leren op de werkplek. In de praktijk eerst meekijken en het vervolgens zelf gaan doen.
  • Met klinische lessen die door collega’s worden gegeven.
  • Met BIG-toetsdagen op onze locaties.